Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O politické kultuře se v této koalici nedá vůbec mluvit.

P.S.

Také odstupuji z psaní článků jsa k tomu donucen jedním nejmenovaným "sekretariátem". viz. http://kulhavy.blog.idnes.cz

0 0
možnosti

Jo jak někdo nejede podle demokratických not a řekne názor v souladu s tím co si myslí většiny lidí, tak by měl být vyhozen. Dobrý názor, nedělal jste u StB před rokem 89?

1 4
možnosti

Nejde o to, jestli řekl názor a jestli jede nebo nejede podle demokratických not, ale, že tvrdí, že se jedná o nátlak. On si to ale jen myslí (tedy možná si to myslí). U StB jsem nepracoval, tak se neznáme:-)

2 0
možnosti
Foto

Je zajímavé, že reportér ČT jen vyslovil nahlas, co mě napadlo, když se ke mě zpráva o odstoupení Valachové dostala: "Na rozdíl od Babiše držícího se koryta a prezidenta, který si úmyslně dává na čas, ukazují sociální demokraté, jak má vypadat politická kultura." Jen mě ale zarazilo proč až k 31.5. a ne hned. A také, že i Valachová "zesobotkovatěla" a neguje vše, co ještě ráno prohlašovala. A tak jsem si jen potvrdil - zoufalí lidé dělají zoufalé činy.

4 2
možnosti

Zoufalý mi připadáte spíše vy, protože děláte závěr bez znalosti věci, kdybyste doposlouchal rozhovor s ní, s dle mne poněkud hloupou redaktorkou ČT, dozvěděl byste se, že odstoupí k 31.5.2017 proto, že to je poslední termín k projednání jistého důležitého oborového zákona, a ona chce mít zcela čistý stůl.

1 2
možnosti

J24i35ř87í 61F96o15g23e98l

9. 5. 2017 19:03

Jenže ona jasně řekla, že odstupuje kvůli Babišovi a ne kvůli průšvihu na MŠ. A také chvíli před odstoupením řekla, že neodstoupí. To ještě holt neměla stranické notičky.

Ale trafika bude určitě bohatá.:-P

11 1
možnosti

Myslím, že to že se dodatečně rozmyslela, že odstoupí, to je vcelku běžný vývoj v mnoha odstupových kauzách. Nejde tedy ani tak o stranické notičky, jako o míru a tempo s nímž se integrovala s požadavkem toho, co je považováno za západní demokratickou kulturu.

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS