Děkujeme za pochopení.
R19i43c37h77a15r41d 97M69i40k64l41á36n78e19k
" Dalsi kamion, tentokrat srbsky, způsobil železniční havárii.A to na trase kterou si zvolil nejspíš jako zkratku. Je v zájmu ochrany klidu v obcích, zdraví a životu i ochrany silnic, aby každý zahraniční kamion měl závazný itinerar"
" Další kamion, tentokrát srbský, způsobil železniční havárii. A to na trase, kterou si zvolil nejspíš jako zkratku. Je v zájmu ochrany klidu v obcích, zdraví a životů i ochrany silnic, aby každý zahraniční kamion měl závazný itinerář."
Já tu mám 6 pravopisných a interpunkčních chyb. Ve 3 větách.
HOVGH
R32i39c60h53a37r37d 63M18i95k29l27á47n41e90k
Takže "Inženýr z Prahy" ? Tak toho jsem si měl všimnout na začátku. Doma mi vždy říkali : "Nediskutuj s hlupákem, mohli by si vás zmýlit."
A doučte se mateřštinu, je neskutečné, jak se může prý novinář vyjadřovat.
O pravopisu ani nemluvím.
Zdraví vás inženýr ze Slovenska
M83i42r30o80s57l77a88v 18G48r12u55n76e68r
Richard Miklanek Pravopis je v pořádku, jen chybí háčky a čárky, mobil je moc nechce dělat ač je to i-phone. Co se tyče stylistiky a vyjadřování ty jsou v pořádku.
R86i15c61h11a67r53d 26M26i85k55l75á71n32e85k
S tím Král silnic jsi ze sebe udělal hlupáka, jako většina, která nemá pojetí, o čem mluví. Logo "King of the road" je totiž oficiální heslo firmy Scania https://www.scania.com/group/en/king-of-the-road/. S řidiči to totiž nemá nic společné.
M10i47r18o60s67l10a17v 85G96r43u59n77e11r
Nemyslím si, ze by na to úsloví měli ochrannou známku a silně pochybuju, ze by prave toto úsloví nebylo starší nej první motorový trakař postaveny ve Skandinávii. Tím mám na mysli ne to, ze jsi ze sebe udělal hlupáka, ale ze jsi jim už dávno.
R13o43m27a59n 92E25n73d96e86r54s
"Králů silnic" Sedněte si za to na chvíli a budete mluvit jinak! Je faktem, že většina kamioňáků jsou dementi, kteří se nenechají ani rychle předjet + ty žel. přejezdy a zkratky, ale to už je zase způsobeno hysterií konzumismu, která nechá jezdit všechno, co dovede otočit volantem.
M19i35c90h87a70l 40K51a87n76d61a
Už léta se volá "kamiony na železnici". Tady to jeden zkusil a zase je to špatně.
Ale teď vážně. To opravdu chce zavádět něco podobného, co platilo kdysi v Sovětském svazu? A jak budete řešit povinnou dobu odpočinku, když na předepsané trase nebude prostor na odstavení vozidla? Nebo co když tam dojde k neplánované výluce?
J10a18r28o50s88l52a95v 13H95a97l77u21z63a
To má něco do sebe - třeba by stát konečně zjistil, že kamioňáci nemají kde parkovat.
V19ě96r13a 89F10o73l83t42ý87n19o88v50á
To není nutné, bude kanál DOL a zboží pojede po vodě.
V51i19k41t51o58r 15Š19e82d16i75v94ý
Stanovíte-li závaznou trasu, měl byste ale na druhou stranu garantovat průjezdnost.
M25i75r70o49s28l70a11v 88G75r97u71n81e90r
Viktor Šedivý: S ohledem na stav komunikaci lze snadno doprovodit poučením, ze prijezdnost je zaručena promočních sto kamionu za daný den; no a eventuelne připsat pořadové číslo žadatele - například 250
M50i51r23o91s28l21a97v 38G10r46u43n64e60r
Pardon, chtěl jsem vám dat plus.
J65o71s86e30f 22M51i79k37i49n
Nejjednodužší je povolení tranzitu pouze po dálnicích. Chtělo by to zavést mýtný systém s pomocí GPS sledováním a na jízdu mimo dálnici zavést např desetinásobné mýto
A83d18a63m 95Ř89e86ž63á96b85e75k
A jeste nasobne vetsi myto za predjizdeci jizdni pruh
- Počet článků 44
- Celková karma 38,50
- Průměrná čtenost 5159x