Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Nesouhlas s autorem.Absolutní.Téměř.

0 0
možnosti
MG

To není nic těžkého napsat: Nesouhlas. A v čem že souhlasíte, smím-li se ptát.

1 0
možnosti
MP

Nechci vám rušit vaše kruhy, ale drtivá většina výzkumů provedená za posledních sto let v zemích euroatlantické civilizace potvrzuje, že si vybíráme partnery podobné nám samotným. Lidově se tomu říká "jaký šel, takovou potkal" nebo "vrána k vráně sedá". Naopak "protiklady se přitahují" platí pro fyzické rysy, aby se zřejmě zabránilo příbuzenskému množení.

Jinak z hlediska historie byla monogamie od opuštění života v tlupě pro obě strany výhodná. Akorát se jednalo většinově o monogamii sériovou, protože kromě infekcí se umíralo ve válkách a při porodech. Čili to samé jako dnes, akorát naši bývalí partneři ještě žijí.

A závidím vám vaši bohorovnost a jistotu ve výběru partnerky, že vás za X desítek let neopustí. Já jsem s manželem bez větších potíží dvacet let a šťastná, ale za něj a ani za sebe bych ruku do ohně nestrčila. Na to jsem těch složitých příběhů slyšela víc než dost.

0 0
možnosti
MG

Tak nějak jsem nepochopil, co jste mi vlastně chtěla sdělit. Že si vybíráme partnery podobné nám samým, dobrá, je to nějak v rozporu s tím, co jsem napsal? Nebo něco co dál píšete popírá to, co jsem napsal?? Připadá mi spíš, že to, co jsem napsal nijak nevylučuje to, co jste napsala vy. Prostě se vaše tvrzení do toho mého vejde, jinými slovy tvrzení, která jsem uvedl obsahují to, na co jste mne upozornila. Tak fajn.

0 0
možnosti
Foto

Teda nejsem ženská, ale kdybych byl a tohle od vás slyšel tváří v tvář, tak bych musel (a) asi dlouho rozmýšlet, jestli vám natlouct potěhem, nebo se vám od srdce vysmát...

2 0
možnosti
SN

Měla jsem sice značnou chuť udělat a, ale protože mi je autora vlastně docela líto, zvolila jsem b. ;-D

Podle toho článu je mi chlapů skoro až líto, vždyť muže popisuje jako takové nesvéprávné chudinky, které musí trpět pod nadvládou neschopných slepic...

4 0
možnosti
SN

Ale božínku... ;-D;-D;-D;-D Tomu říkám článek. ;-)

2 0
možnosti
KN

Milý autore, uvědomte si, že přes veškerý civilizační nános, jsme my ženy v době, kdy chceme zakládat rodinu a mít děti, pořád jenom součástí přírody. A ta nutí samice vybírat si takové samce, jejichž geny jsou alespoň na první pohled dostatečně silné, aby došlo k zachování rodu a jeho evolučnímu vývoji. Takže ženy, které neusilují o to nejlepší, co jim výběr nabízí (byť je jasné, že s nimi takový partner nevydrží věčně, už proto, že o něj bude zájem i mezi ostatními samicemi) a vybírají si raději "ňoumy" s výhledem na to, že s nimi vydrží do spokojeného stáří, se vlastně chovají tak trochu proti přírodě.

Čímž nechci říci, že ˇ"ňoumové" nemohou být geneticky kvalitní, zejména v dnešní době, kdy není třeba mít fyzické předpoklady k tomu, aby samici ubránil a uživil ji i mláďata a kdy je intelekt důležitější, než nějaké svaly. Nicméně ten atavismus v nás ženách pořád je, takže pokud ho nepotlačíme rozumem a dáme průchod pudům, vybíráme si často z hlediska budoucího partnerství dost nevhodné typy.

Proč si některé ženy vybírají (stále dokola) muže zcela nevhodné jak geneticky, tak společensky - alkoholiky, gamblery, násilníky apod., to už je zcela jiná kapitola. Čím je zapříčiněna tato "porucha výběru" je na vědecké zkoumání...

1 0
možnosti
MG

Karla Nováková: Říkáte-li tomu porucha výběru, pak vězte, že nemusíte nic vědecky zkoumat, popsal jsem její příčinu ve dvou odstavcích. Co se týče Vašeho názoru o tom, že kdo si nevybere budoucího opilce a nebo chlapa který zmizí apod. se chová proti přírodě: Ne, naopak: Která si vybere blbě z hlediska garance péče, ta se chová proti přírodě. Co se týče Vašeho názoru na tzv. ňoumy, to že si děvčeti zdá, že někdo je tzv.ňouma ještě vůbec neznamená, že tomu tak je, A vůbec, napsal jsem to jasně, napsal jsem to dobře, tak si to přečtěte a zamyslete se nad tím pořádně. Pokud byste měla pravdu, nepředkládaly by některé strany pomatené návrhy, že stát má zálohovat alimenty a přispívat chudinkám samoživitelkám sociálními dávkami - Protože jenom díky této značně stupidní politice vůbec je tato diskuse potřeba. Pokud by podobné nesmysly na úkor daní všech neexistovaly, ony by se ženské brzo srovnaly.

0 1
možnosti
Foto

Takže podstatou nespokojenosti ( a následujícího rozvodu) je nesplněné očekávání, často spojené s mylnou představou, že mi partner vidí do hlavy. Myslím, že slovo ambice, použité autorem není úplně na správném místě. Ambice jsou osobní předpoklady.

0 0
možnosti
MG

Proč by vám měl partner vidět do hlavy? Vy máte vědět, clo chcete a je na vás zajistit si výběr partnera tak, aby tomu odpovídal. Pokud k tomu nemáte osobní předpoklady, nedá se svítit, je třeba je pilovat.

1 1
možnosti
PS

Na vině rozvodů nejsou muži přecházející za lepším, ale nízká sebedůvěra žen. V tom se autor mýlí. Pokud žena dobrovolně a sama si vybere muže (v Evropě tohle platí), zvolí si ho na cestu životem, proč potom ony rozvod navrhují? Vlastním rozhodnutím si přeci vyberu nejlepšího a tak se, již kvůli dětem, snažím rodinu udržet. "Muž je sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, které stavbu spojují" » Arabské přísloví.

0 2
možnosti
MG

Nenapsal jsem, že na vině jsou muži přecházející za lepším. Napsal jsem, že na vině jsou ženy, které se rozhodly špatně. A protože následně dochází ve vztahu v důsledku toho k pnutí, muž odchází nebo je odejit. Ženy rozvod navrhují proto, že si myslí, že k tomu mají právo,protože v principu považují sňatek za svůj úlovek a cítí se tedy oprávněny ho vypovědět. Ve většině případů je tomu takto.

0 1
možnosti
Foto

Jedinou příčinou rozvodu je sňatek.

0 0
možnosti
MG
PD

Rozvody byly časté i před r.1989 a nejsem přesvědčen, že by za tím byly přehnané ambice žen.

https://www.czso.cz/csu/czso/uhrnna-rozvodovost-v-letech-1950-2017

3 0
možnosti
MG

Tou přehnanou ambicí ženy může být klidně představa, že ten její vyvolený nebude koukat na fotbal a chodit do hospody. Nebo že s ní bude trávit večery nebo víkendy. Nebo, že s ní zůstane, i když ona nezřízeně přibere. A nebo naopak, že on nezřízeně nepřibere, případně že jí bude doma pomáhat, ale to on ne. O nevěrách nemluvě. Prostě cokoli, co ona předpokládá, že tak bude a potom se nenaplní. Čili: Její ambice na způsob prožití společného života, o které si předem spolehlivě nezjistila, že o tom mají oba stejnou představu. A proto pak ona podala žádost o rozvod.

1 3
možnosti
MT

Souhlas, karma, uhodil jste hrebicek na hlavicku. Kdyz vetsina hleda "prince charming". Ale myslim ze jste pichl do vosiho hnizda...R^

4 2
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 38,50
  • Průměrná čtenost 5159x
Inženýr z Prahy, dříve komentátor deníku MFD, nyní soukromý podnikatel

Seznam rubrik