Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Telička by potřeboval čínskou kulturní revoluci, při které by byl vyhnán mezi lidi, kde by pochopil, co mu teď očividně uniká.

8 0
možnosti
SN

:-)..........velmi dobře napsáno! R^R^R^

6 0
možnosti
SB

Z toho Teličky se ale vyklubal exot. Bez ANO by si ani neškrtl a nyní zakládá stranu Hlas, která možná docílí 1 %.

8 0
možnosti
JR

J48a83n 34R30á32ž

9. 2. 2019 12:22

Že nechce Telička kandidovat na prezidenta, mne hluboce zarmoutilo. Kdyby se k němu přidal se svou kandidaturou i Štětina s Pospíšilem, byl by alespoň důvod se něčemu, či někomu při obvykle nudné prezidentské kampani zasmát.

13 0
možnosti
MG

Na Štětinovi mne zaujalo, že když jsem mu jednou na fb napsal, že je sice hezké, jak je se svými plamenným projevy protikomunistický, že však v době, kdy byl ještě členem KSČ byl můj děda ještě pořád v Příbrami u uranu, vyhodil mne na fb z přátel a bloknul mne; takových je, málem celá čs. věrchuška nad 50

10 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 38,50
  • Průměrná čtenost 5159x
Inženýr z Prahy, dříve komentátor deníku MFD, nyní soukromý podnikatel

Seznam rubrik