Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to není, jen máme, co jsme chtěli. Dodavatele nevybrali dobře nebo špatně, vybrali ho podle zákona. Zákon je tak sešněrovaný, že výběrová komise je bez šance. Tohle jen výsledkem boje s údajnou korupcí, takže nemáme dálnice, ale vyhráli jsme nad korupcí. Za chvíli pro státní nebude stavět vůbec nikdo, protože umění rychle a dobře stavět není důležité. Důležité je dostát nekonečnému množství paragrafů a vygenerovat neuvěřitelné množství papírů a to nepochybně splněno bylo.

1 0
možnosti

ono to sice splněno bylo, ale jen naoko tipuji

0 0
možnosti

Co dokáže 5 cm sněhu na dálnici D1? Dálnice přes Vysočinu se v první řadě neměla vůbec stavět. To ovšem komunisté neuměli. Nemohli přece převzít návrh Bati. Takhle každoročně máme problém se sněhem na Vysočině.

1 0
možnosti

Také bych na postu ministra dopravy viděl někoho, jako byl např. Řebíček. Za toho se alespoň stavělo.

0 0
možnosti

Nejvíc toho tehdy postavil Řebíček pro sebe.

0 0
možnosti
Foto

Hlavní problém je ovšem realizační firma. O nějakých uměleckých činech našich silničářů jsem již psal (např. 13 závad na rekonstruované silnici o délce asi 2 km). A že příslušné nadřízené orgány si na ně nedovedou pořídit pořádný bič, je druhý problém. A patrně neexistující stavební dozor, nebo jaksi jinak motivovaný.

Řešení je prosté - zadat stavbu zahraniční firmě. Ono by ro v důsledku vyšlo levněji. Akorát by nám tu vznikla jakási rezervní armáda nezaměstnaných - nebo nezaměstnatelných?

R^

1 0
možnosti

Teoreticky by to mělo být tak, že když se staví relativně málo dálnic po relativně krátkých kouscích jejichž zhotoviteli těmi finálními) jsou různé subjekty, mělo by to vést ke zkušenosti, komu to šlo lépe,komu hůř, s kým byly zkušenosti dobré a s kým ne, což snad by mohlo být východisko pro zadávání dalších a třeba už o něco delších úseků.

0 0
možnosti

Všechno je to pravda, nicméně nalijme si čistého vína. Asi ztěžka by to za jakéhokoli jiného ministra bylo jinak, na tomto ministerstvu si zatím vylámali zuby všichni.

0 0
možnosti

Celkový pohled na českou mizérii je Trudný! Přestože máme prachy = nestavíme! Byty, ani dálnice. Jde o nepochopitelný odraz Legislativy - 10 let povolování, Stavební Zákon v naprostém chaosu, možnost vstupů a zbržďování prakticky kohokoliv. Výsledek je jasný = Ceny bytů vystřelují, je problém udělat obchvaty měst o rychloželeznicích ani nemluvě.

Toto je, žel výsledek všech předcházejících Vlád - Završeným týpkem Bártou - VV. Ten řekl jasně - Stát jako dojná Kráva, "Zatčen není", naopak dojí dále u ostrahy jaderných elektráren! Chystá se znovu vstoupit na scénu! Ťok je potom terč snadný, již vypsány kurzy na jeho odvoláni k 30.04.2019. Já se jej Absolutně nezastávám - Pouze poukazuji na Bizardnosti našich poměrů! Nejlepší odpovědí je Polsko. Náš soused, který postaviil neuvěřitelnou dálniční síť a o skandálech není slyšet!

Pro zajímavost, Ťok, za 2015-2018 postavil 38 km dálnic, loni 3.6 km! Polsko v r. 2000 mělo 500 km dálnic. Nyní mají 3.200 km, tj 6x více původního stavu. My máme mezinárodní ostudu - Přechody k Rakousku, Polsku ap. Jsme OSTUDNÍ !! :-)

8 0
možnosti

A to mne čtenář poctivec - na Hlavní stránce ještě doplňuje ! = "Jen drobná oprava. Polsko mělo 3200km dálnic v roce 2016. Teď je to o cca 700 km více. JEN LONI postavili 450km nových dálnic a rychlostních silnic". Opravdu, ČS Mizérie !! ... :-)

0 0
možnosti

Také se pohybuji na dopravních stavbách financovaných státní organizací (nikoliv ŘSD) a tak jednoduché (jak to popisujete) to určitě není, nežijeme v dokonalém světě, ale prostředí plném zákulisních bojů a byrokracie. Navíc v našem malém Českém rybníčku je pouze pár velkých firem, které se coby vítězové výběrových řízení střídají a svým konkurentům pak přepustí část zakázky ve formě subdodávek, zčásti také proto, že nemají dost lidí a techniky. Časy, kdy za "socíky" stavěly velké firmy typu SSŽ ohromné stavby s využitím vlastních kapacit (prakticky neomezené lidské zdroje) jsou dávno pryč, dnes se to "pytlíkuje" po částech, tak to zkrátka je...

3 0
možnosti

Promiňte, avšak na to posunutí svodidel snad tak velké kapacity potřeba nebyly. Nebo ano?

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 38,50
  • Průměrná čtenost 5159x
Inženýr z Prahy, dříve komentátor deníku MFD, nyní soukromý podnikatel

Seznam rubrik