Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J23a71n 95R68á30ž

29. 5. 2018 17:35

Myslím si, že dostat za 1200m2 orné půdy 120.000Kč je celkem slušná cena.

Horší je, když ČEZ nebo Eon rozhodne postavit na pozemek, který je podle ÚP v zastavitelném území obce, stožár pro VN nad 35kV a ochrané pásmo vedení vám znehodnotí 1500m2 pozemku jako našemu sousedovi . Běžná cena stavebního pozemku,která je v lokalitě cca 5000Kč/m2 se okamžikem montáže VN sešupne na cca 400Kč/m2. A není síly, která by donutila energetickou firmu,aby zaplatila rozdíl!

0 0
možnosti

Pokud je pozemek v zastavitelném území obce, neměl by tam správně žádný nový stožár vyrůst a lze se tomu bránit.

0 0
možnosti

Do cen pozemku nevidim. obcas zaslechnu jen cosi o obstrukcich, ale vzpomel jsem si na prvopocatky zde. Italove meli krasne autostrady, Nemci v padesatych letech meli uz opravene valkou znicene Autobahn, A my meli kousek vyberomovane dalnice mezi pruhonicem a Dobrejovicemi.

Libilo se mi moc to autostrada atak jsem ji chtel taky. A ptal se taty, proc my mame mit zrovna dalnici. a dostalo se mi vysvetlen, ze to mame zkratka k tem Dobrejovicum, a dal nic.

0 0
možnosti

Špatný žert pane, člověk, který usiluje o to, aby mu byl zaplacena poctivá cena za pozemek, o který jej chce připravit smečka automobilistů organizovaná jako stát, neobstruuje. To byste rovnou mohl říci, že oběť vraha před svým zavražděním vrahovi dlouho obstruovala. My neobstruujeme, my se snažíme odolat násilnému odnětí našeho majetku, a to zejména má-li se tak stát bez spravedlivé náhrady, a tou není almužna, kterou nabízí tento stát.

Ohledně dálnice do Dobře-jo víc a dál už nic, chápu tehdejší dobu a její osudovost...

0 0
možnosti
Foto

Tak pochopil jsem to správně, že 4násobek odhadní ceny je málo, měl by to být desetinásobek? A nejlépe ta odhadní cena za cenu stavebního pozemku, byť tam do teď nic nestálo a kdyby tam neměla být dálnice, tak tam v budoucnu ani nic stát nebude.

Tak můj názor na tohle je, že jste vyžírkové a je to jeden z důvodů proč u nás dálnice vznikají tak pomalu a draze.

Udělám analogii. Mé staré auto taky výfukem a hlukem obtěžuje okolí. Mně ale vyhovuje, mám v něm vysezené sedadlo, jsem na něj zvyklý. Pokud stát nechce, abych to okolí svou jízdou obtěžoval, prosím, ať ho ode mě odkoupí. Samozřejmě za 10ti násobek odhadní ceny. Já se ho přeci zbavit nechci. Ale vzhledem k tomu, že si budu muset koupit nové, tak ta odhadní cena by měla vycházet z letošních modelů. To je naprosto podobné.

2 2
možnosti

To ne, pane. Tím smradem a hlukem obtěžuje váš vůz. Tedy vy, když jím jedete. Zamezit vám obtěžovat okolí, například mne s s domkem u silnice, lze tedy zákazem, k tomu není nutno váš vůz od vás odkoupit. Chcete-li však použít mé pole pro dálnici pro váš vůz, je vcelku přirozené, že za něj požadují cenu odvíjející se od ceny stavební parcely. jako za stavební parcelu. Je to tak proto, že vy (stát) chcete použít moje pole ke stavbě dálnice, čili jej chcete použít pro stavbu. Abyste stavět mohl, musíte si nejprve změnit účel využití toho pole z orné půdy na možný účel využití ke stavbě dálnice. A tím okamžikem to už není půda orná, ale stavební pozemek. Proto je přirozené, že mám-li o něj být připraven, máte zaplatit jako za pozemek určený ke stavbě, což je pozemek stavební. To platí zvláště v případě vyvlastnění, protože to se děje teprve po vydání územního rozhodnutí

1 1
možnosti

P64a55v30e75l 73V13é58b31r

29. 5. 2018 7:18

Tento tristní stav je výsledkem čistě zastupitelské tzv. demokracie, protože zastupitelská demokracie demokracií není - aby byla součástí demokracie, musí být pouze součástí přímé demokracie.

Takto je nevolený autokrat (monarcha, diktátor, ...) nahrazen voleným autokratem, který opět rozhoduje - opět bez kontroly a důsledků z ní vyplývajících - jenom podle svých vlastních zájmů.

1 0
možnosti

Ono jde i o to, jak bude ta vámi proponovaná primá demokracie zmanipulovana a zneužita. Co království Boží na zemi? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 38,50
  • Průměrná čtenost 5159x
Inženýr z Prahy, dříve komentátor deníku MFD, nyní soukromý podnikatel

Seznam rubrik