Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

Ředitelem firmy VÍTKOVICE v Ostravě byl tenkrát František Hromek. Jel na služební cestu do Londýna. Před odletem se stavil u ministra Ježka na kus řeči. Ježek ho ubezpečil, že je všechno v pořádku. Jakmile dostal Ježek zprávu, že letadlo přistálo v Londýně, nechal svolat dozorčí radu. Stát tehdy vlastnil více jak 70% akcii VÍTKOVIC. Dozorčí rada sesadila Hromka. Když se po několika dnech Hromek vrátil, dověděl se od šoféra, který ho vezl z letiště, že už není ředitelem. Místo Hromka byl jmenován jiný ředitel a nastalo tunelování, brzy jsme chodili bez výplat. Ty výplaty jsme nikdy nedostali.

3 0
možnosti
MG

Děkuju. Pravda je i to, že nějaká ta aferka se našla...

0 0
možnosti
Foto

To je ta víra v samospasitelnost tržních sil. Ale tehdy se báli privatizující ekonomové hlavně jiného nebezpečí: přílišného rozdrobení vlastnictví mezi miliony drobných akcionářů.

1 0
možnosti
MG

Jo jo, pan Řezník má vzdy informace od pramene. Jen jestli není zkakenej. Myslel jsem pramen, ale pak jsem si všiml, že je to i dobrá slovní hříčka. Chci napsat, že když něco napíše pan Řezník, je spoleh na to, ze

0 0
možnosti
TB

je zvláštní,že když se podívám na Vaší fotografii, tak na ní vypadáte přesně jako já když mi bylo,cca,35let. Když jsem jí viděl poprvé myslel jsem si, že se dívám sám na sebe

0 0
možnosti
MG

A vidíte, je mi na ní skoro padesát . Diky

1 0
možnosti
  • Počet článků 44
  • Celková karma 38,50
  • Průměrná čtenost 5159x
Inženýr z Prahy, dříve komentátor deníku MFD, nyní soukromý podnikatel

Seznam rubrik